onsdag 25 januari 2012

Ingen bra träningsdag

Jag och maya gick en långpromenad för att sedan stanna för lite apporteringsträning.
Gick bra med utskicket idag på långt håll, jag fick trycka i när jag sa "ut" då fungerade det riktigt bra. Sen la jag upp ett litet sök med dummiesarna. Men då hittade hon ett litet musbo. Såklart var hon där o grävde o tillslut fick hon tag i den lilla stackaren, så den lever inte längre kan jag säga. Där sprack vår träning.Efter det gick inget som det skulle, då avbröt jag och så promenerade vi hemåt igen. Har även nätshoppat lite idag när lönen kom, fick ju dubbla löner denna månad så de kan jag unna mig, till min förvåning var det så mycket rea o gratis frakt på det, så det blev mycket billigare än vad jag räknat med. Gillas!
Snart blir det att sätta igång med lite mat, och ikväll blir det affropass med fina Ems!:)

Tjingeling/S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar