lördag 28 januari 2012

Naturligtvis!

Skulle vilja dela med mig av de naturliga produkter som jag använder. Älskar dom och kommer aldrig byta tillbaka till "vanliga affären produkter".
Urtekrams deo, faktiskt den bästa jag någonsin testat, naturliga deo fungerar inte lika bra som antiperspiranter. Men denna är klockren! Tro det eller ej, den fanns på Ica maxi! Finns också via nätet.

Ansiktskräm från Nea of sweden, äkta sheasmör. Man får fin lyster av den!

Schampo från hälsomixen.se, egentillverkat, håller håret renare längre och mitt  "kli i hårbotten" har försvunnit. Den är väldigt dryg i konstistensen, men löddrar i princip inte eftersom den inte innehåller massa syntetiska ämnen o kemikalier. Så de är lite trixigare att tvätta håret.

Också från hälsomixen.se, gör håret mjukt utan att tynga ner det, gillar det. Har även en egentillverkad tvål från hälsomixen som är väldigt mild o bra. Behöver sällan smörja mig efter dusch:)




Det var allt. Ciao/S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar