torsdag 12 januari 2012

2012 blir ett bra år!

Kan ju iaf inte bli sämre än förra året, gud 2011 drabbades jag bara av otur. När jag tänker efter är det helt galet. Det började med att jag ramlade och fick en fraktur i armbågen feb-11. Sen var det väl ett par lugna månader, i maj-11 fick jag världens skattesmäll som tog flera månader att komma tillbaka från. Månaden efter pajade min bil, hunden fick borrelia och månaden efter fick jag borrelia. Jag låste in mig på toaletten en morgon så låssmeden fick komma på jour och hämta ut mig. I augusti blev jag påkörd så bilen fick en skråma, gick bra med mig och min kompis som var med iaf! Sen i vinter blev hunden sjuk igen i magkatarr. Och sen småsaker som gått emot mig.
Men nu har jag börjat nytt jobb, och 2012 ser väldigt ljust ut. Så skönt att få lägga otursåret 2011 bakom sig!

Tjing/Sandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar