tisdag 10 april 2012

Regnig dag!

Har verkligen inte trotsat vädret idag, var ute på en kort promenad och det räckte! Det är tur man har en hund som löper nu, hon bara sover och sover, vill inte gå ut hon heller.
Men jag har varit effektiv idag, gick upp tidigt och skjutsade hjärtat mitt till jobbet. Sen for jag ner till tvättstugan för att tvätta. Har tvättat en hel last med tvätt! Under tiden tvätten var igång så bakade jag morotskaka som jag ska bjuda på när det blir kalas den 28 april, den blev kanongod, men inte så snygg! Var första gången jag försökte mig på morotskaka. Men den var väldigt enkel att baka, ska bara se till att den svalnar mer tills nästa gång jag börjar skära i den! Man lär sig något nytt varje dag.
Ikväll ska jag äntligen träna boxning, har legat på latsidan ett tag nu, och så hade jag otur de senaste två gångerna att alla pass jag ville gå på var fullbokade eller inställda. Nu ska vi ta en kort vända runt huset innan jag ska iväg på träning.

Tjingeling/Sandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar