måndag 2 april 2012

Lycklig!

Jag och min älskade pojkvän var och handlade på bauhahus igår, införskaffade två bamburullgardiner som ska hängas upp på balkongen som insynskydd. Och jag som vanligt vill få upp det så snabbt som möjligt, allt ska göras på en gång, har inte ro att vänta! Men igår hade vi inte tid att sätta upp dom. Då säger Björn, "Du får inte sätta upp dom själv i veckan, vi gör det när jag kommer hem"
"Varför det, jag vill få upp dem"
Björn " Jag vill inte att det händer något, tex att du ramlar ner från balkongen"
då slog det mig hur fin pojkvän jag har, han är så rädd om mig. Sötnosen. Jag är verkligen lycklig, att få ha en sån fin kille i mitt liv. Finns ingen som honom. Och så har jag världens finaste vovve, familj och vänner! Har ett sånt rikt liv. Rikt på kärlek:)
/S

4 kommentarer:

  1. hade inte ni gjort slut?

    SvaraRadera
  2. Jo det har varit av och på en del. Men nu är det ordning på det:-)

    SvaraRadera
  3. Jo det har varit av och på en del. Men nu är det ordning på det:-)

    SvaraRadera