tisdag 8 november 2011

Börjat tänka till

För några månader sen började jag titta ordentligt på innehållsförteckningen på hudvårdsprodukter
och såna grejer, det är oftast över 30 olika ingredienser och jag vet inte ens vad hälften av dom är?
Det kändes inte bra, så nu när jag köper grejer kollar jag noga vad de innehåller och handlar bara de med få ingredienser i och helst naturligt, iaf så naturligt som möjligt. För de känns inte bra att använda alla dessa kemikalier dagligen när jag inte ens vet vad det är. Och behövs verkligen alla de där ingredienserna?
Svaret är nej. Man blir inte vackrare för de. Snarare tvärtom! Kan iaf rekommendera neaofsweden.se.
Där har jag börjar handla lite nu, och är så nöjd med produkterna! Visst lite dyrare men mycket dryga produkter som räcker länge och jag har helt klart fått bättre hud, o de känns så mycket bättre!

Värt att tänka på! /S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar