torsdag 29 mars 2012

Rea rea rea..

Tänkt vad reor kan göra en glad, var på djuraffären och då var det varor upp till 70% rea på, jag plockade på mig en hel del, helt lyrisk! Sen stannade jag upp och tänkte efter, behöver jag verkligen ett till koppel? Har ju redan två. Lade tillbaka kopplet, visst det kostade inte mycket men ändå. Var sen några andra leksaker och matskålar som jag också kände, vad tusan vi har ju massor hemma! Blir ju inte rikare på rean snarare går det ju åt pengar! Men fyndade iaf ett fint läderhalsband för 40kr! Halsband slits ju så de unnade jag min lilla vovve;)

Är ledig nu i fyra dagar, så himla skönt! Imorgon blir det lite hundträning, och på lördag ska vi byta däck, städa ur bilen. Sen blir det förbereda smörgåstårta inför Björns kalas på söndag!
Och så blir det att åka på stor loppis i ABB arena på söndag också, full fart!

Ciao/S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar