onsdag 15 juni 2011

Varit två tuffa månader

Har inte skrivit här på länge, har inte haft ork helt enkelt. Varit med om så mycket skit den senaste månaden. Har verkligen haft otur med allt. Det började med att cykeln blev stulen och skatten på 8 jävla tusen!
Efter det gick det bara utför, bilen gick inte genom besiktningen och kostade massor att laga, sen blev jag påkörd, inlåst på toan, hunden blev sjuk, jag blev sjuk. Och massa småsaker som gått emot mig.
Jag hoppas verkligen det kommer vända nu. Har iallafall fått en positiv nyhet idag, i allt elände. Och på midsommar åker jag till Holland på partyresa! Det ska bli riktigt roligt, det är jag värd!
Men ligger fortfarande efter i ekonomin,  tur att det finns bra folk runt omkring mig som hjälpt till! TUSEN TACK!

Håll tummarna för mig nu att det inte händer något mer elände på ett tag!
Still alive/S

2 kommentarer:

  1. Hej!

    Jag läste i din blogg att du gjort näsoperation hos leif gylbert. Är du nöjd och kan du rekommendera han till andra? vad va de du gjorde med din näsa? va de bara själva näsbenet som filades ned? kramar/Dani

    SvaraRadera
  2. Hej Dani! Ja jag gjorde min näsoperation hos Leif gylbert för 3 månader sedan. Jag är jätte nöjd, fick de resultatet jag ville ha. Han opererar väldigt naturligt. Han ändrade lite på tippen och filade ner näsbenet. Nu efter 3 månader är jag inte svullen alls, läkningsprocessen gick väldigt bra för mig, alla sköterskor var jätte trevliga och allt kändes proffesionelt och gick som de skulle. Mådde bra efter operationen också, hade knappt ont, det dunkade bara lite några dagar efteråt, men efter en vecka mådde jag bra. Kan rekommendera honom om du vill ha ett naturligt resultat, han ändrar inte för mycket. Kram/Sandra

    SvaraRadera