onsdag 2 mars 2011

Vill ha vår nu

Känns som att det enda jag gör är att vänta.Väntar på våren, har aldrig någonsin längtat till våren som detta år. Vintern har hållit på sen november! Det är 4 månader, väldigt lång tid tycker jag. Och minusgrader var det till och med i slutet av oktober så inte undra på att man längtar. I princip halva året har varit vinter. Usch, jag gillar inte när det är kallt. +25 grader, då mår jag som allra bäst! Skulle till och med nöja mig med +10 grader nu!
Det är mycket att se framemot nu iallafall. Är ledig några dagar nu, ska skämma bort mig med solning, restaurang o kanske en utgång:) Och om ca två veckor är det hundutbildning igen i sthlm, det ska bli så kul, väldigt intressant kurs! O så får jag bo hos kusinen Emma över helgen, det ska bli skoj! 26 april blir det operation, jag ska dit en gång till o prata med kirurgen o vi ska kolla på simuleringsbilden(där man ser ungefär hur resultatet kommer bli). Spännande!
Ses gott folk/S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar