onsdag 16 mars 2011

Vår

Nu känns det att våren är påväg, har till och med sett knoppar på ett träd. Härligt, nu mår man så otroligt bra! Går en hundutbildning som snart är klar, den är otroligt inspierande, så kul! Har även sökt en hundkonsult utbildning till hösten. Hoppas jag kommer in, då flyttar jag till Finland ett år. Spännande! Operationen börjar närma sig nu också, fick hem papper idag på vad man får äta o inte, vad man ska tänka på osv! Mycket med det där. Men jag längtar, är inte nervös ännu, troligen kommer det samma dag som operationsdagen. Jag tror det kommer bli bra, såg simulationsbilden på hur det kommer bli, på ett ungefär. Och det såg riktigt bra ut, som jag hade tänkt mig. Naturligt, och inte som en helt ny människa, vill ju ha kvar mitt utseende i ett litet bättre format. Man vill ju känna igen sig i spegeln, skulle vara läskigt o förändra jätte mycket som vissa gjort. Har sett en del bilder, och vissa känner man inte igen! Så vill jag absolut inte ha de. Men jag litar helt o hållet på min kirurg! Han har många många års erfarenhet o på en av de bästa klinikerna.
Ciao/S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar