lördag 26 mars 2011

Näsoperation 5:e dagen

Nu känns det som att det äntligen börjar vända med svullnaden i näsan. Det kommer gå långsamt det vet jag, men den värsta synbara och kännbara svullnaden börjar ge med sig nu. Jag börjar kunna andas mer i näsan men är fortfarande täppt en del. Jag känner mig piggare men får fortfarande inte anstränga mig. Måste ta det lugnt, annars kan jag svullna upp igen. Så ingen städning, långa promenader shopping mm, jag har rätt tråkigt här hemma med andra ord! Men nu är det inte många dagar kvar tills gipset åker av, då kommer det genast kännas bättre, fast får ju inte anstränga mig fysiskt på 3 veckor till, fast får iaf bära lite tyngre och göra saker som inte är allt för ansträngande. Ska bli spännnade o se hur näsan ser ut på tisdag!
Ha en bra helg!/S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar