torsdag 31 mars 2011

Näsan en vecka efter

Nu har det gått lite mer än en vecka efter min operation, och det ser superfint ut. Till och med sköterskan vart lite häpen över att jag inte hade ett enda blåmärke efter en vecka. Gjorde inte ont att ta bort gipset men stygnen kändes. Jag är svullen och kommer vara det i månader, efter 3 månader blir det återbesök och se hur den ser ut då. Jag kommer ta kort efter varje vecka och se om man ser någon skillnad. Jag mår iaf bra nu, börjat jobba, allt känns super:)
Här är lite bilder;


2 kommentarer:

  1. Vad fint det blev.....jag förstår att du känner dej nöjd även om jag inte ser nån jätteskillnad men är du glad och nöjd så är jag det oxå......kram på dej!!!

    SvaraRadera
  2. Just nu är den svullen, men kommer synas mer om några månader. Jämnför man före och efterbilder är det stor skillnad. Men jag ville inte ta för mycket, ville känna igen mig i spegeln:)

    SvaraRadera